Verdere onderwerpen

Klantaccount

De voordelen van uw klantaccount

Dankzij uw Mister Spex account heeft u kosteloos toegang tot praktische functies. Omdat u uw bestelgegegevens slechts eenmaal in hoeft te voeren, bestelt u de volgende keer nog sneller en eenvoudiger.

Alle voordelen op een rij:

  • Track de status van uw bestellingen en bewaar het overzicht

  • Leveradres & betalingsmethode worden opgeslagen voor toekomstige bestellingen

  • Geef de correctiewaarden van uw bril of contactlenzen door

  • Voeg uw favorieten toe aan uw wenslijst

Overtuigd? Meld u dan aan met uw e-mailadres en uw persoonlijke gegevens. We behandelen uw persoonlijke gegevens uiteraard met de grootst mogelijke zorgvuldigheid en geven ze niet door aan derden.

Nu registreren

NB: Helaas is het niet mogelijk om zelf uw bestellingen te annuleren in uw account. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.

E-mailadres veranderen

Via "E-mailadres veranderen" in uw klantaccount kunt u uw e-mailadres zelf veranderen. Vul daarvoor eenvoudig het nieuwe e-mailadres in en klik op "Nieuw e-mailadres opslaan".

NB: Het e-mailadres wordt ook gebruikt als login. Zorg er dus voor dat u toegang heeft tot het opgegeven e-mailadres.

Adres veranderen

Via 'Mijn adressen' in uw klantaccount kunt u de door u opgegeven adressen aanpassen. Verander de betreffende gegevens en klik daarna op respectievelijk 'factuuradres aanpassen' en 'bezorgadres aanpassen'.

NB: Adressen kunnen niet worden veranderd voor lopende bestellingen. De veranderingen treden dus pas in werking vanaf de eerstvolgende order.

Gegevens aanpassen

Via "Mijn gegevens" in uw klantaccount kunt u uw naam en geboortedatum aanpassen. Om uw volgende bestelling nog sneller te laten verlopen, kunt u daar eveneens uw correctiewaarden opgeven. Nadat u de aanpassingen heeft doorgevoerd, klikt u op "opslaan".

Via "Wachtwoord veranderen" stelt u snel en eenvoudig een nieuw wachtwoord in. Om dat te doen vult u uw oude en nieuwe wachtwoord in en klikt u op "Nieuw wachtwoord opslaan" om de veranderingen door te voeren.

NB: Het wachtwoord moet minstens 6 tekens bevatten en bestaan uit grote en kleine letters, speciale tekens en cijfers.

Inloggen

Wachtwoord vergeten

U bent uw wachtwoord vergeten? Geen probleem! Vul hier uw e-mailadres in en wij sturen u een e-mail waarin we uitleggen hoe u uw wachtwoord kunt aanpassen.

NB: Het wachtwoord moet minstens 6 tekens bevatten en bestaan uit grote en kleine letters, speciale tekens en cijfers.

Aan- of afmelden voor de nieuwsbrief

1. Hoe meld ik me aan voor de nieuwsbrief?

Via "Nieuwsbrief" in uw klantaccount heeft u de mogelijkheid u aan te melden voor de nieuwsbrief. Met de gratis nieuwsbrief profiteert u van exclusieve voordelen en wordt u altijd op de hoogte gehouden van nieuwe acties en trends. Daarnaast organiseren we regelmatig wedstrijden en kortingsacties exclusief voor nieuwsbrief-abonnees. Laat deze voordelen niet aan u voorbijgaan. De aanmelding is uiteraard geheel kosteloos en u ontvangt eenmalig een kortingsbon van 10%!

Nu aanmelden

2. Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?

Als u al abonnee bent, kunt u zich via uw klantaccount weer afmelden. Dit kan op ieder moment. Bovendien kunt u zich afmelden via een link die u aantreft aan het einde van iedere nieuwsbrief. Hou er wel rekening mee dat u dan niet meer profiteert van de exclusieve voordelen voor nieuwsbriefabonnees.

Dataveiligheid

Mister Spex hecht veel waarde aan uw vertrouwen en verzekert u dat uw persoonlijke gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid worden behandeld. We geven uw gegevens uiteraard niet door aan derden. We verzekeren u daarnaast dat geen enkele medewerker van Mister Spex u zal vragen uw bankgegevens (tan-nummers, wachtwoorden) telefonisch door te geven of te bevestigen. Naar deze gegevens wordt slechts gevraagd via de Mister Spex website bij het plaatsen van een bestelling. De gegevens worden vervolgens versleuteld via de veiligheidsserver doorgegeven. Let erop dat u niet-geautoriseerde personen geen toegang verschaft tot uw computer en uw wachtwoorden.

Klantaccount sluiten / Gegevens wissen

U wilt dat we uw gegevens wissen en dat we geen contact meer met u opnemen? Geef dat dan alstublieft per post, e-mail of telefonisch door aan onze klantenservice. Uw gegevens worden dan meteen gewist.

Bedenkt u zich op een later moment, dan kunt u zich te allen tijde opnieuw aanmelden.

10%

Ons team van opticiens staat graag voor je klaar

Veelgestelde vragenVeelgestelde vragenContactContact0800 380 06770800 380 0677

Betalingsmethodes

VISA LogoPayPal LogoMastercard LogoiDeal LogoBetalen op Rekening Logo

Leveropties

DHL Logo

Om veilig te kunnen bestellen

Thuiswinkel