Verdere onderwerpen

Verzending & levering

Verzendkosten

  • Nederland/België

Er zijn geen verzendkosten voor geglazuurde brillen en zonnebrillen. Voor ongeglazuurde glazen (alleen bij aankoop van monturen) rekenen wij de getoonde verzendkosten.

Gratis verzending voor contactlenzen vanaf € 39

  • Bulgarije, Denemarken, Estland, Griekenland, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Polen, Portugal, Roemenië, Slovakije, Slovenië, Tsjechië, Hongarije, Cyprus

4,99 € (porto- en verpakkingskosten). De douane kan daarnaast verdere kosten in rekening brengen.

Levertijden

De meeste producten zijn beschikbaar op voorraad en kunnen dus meteen verstuurd worden. Hebben we uw product onverhoopt niet op voorraad, versturen we het zo snel mogelijk nadat we het van de producent hebben ontvangen.

Producten die niet individueel vervaardigd hoeven te worden (bijvoorbeeld zonnebrillen en contactlenzen), worden binnen 2-4 werkdagen geleverd. Als een bril voorzien moet worden van glazen in uw sterkte, duurt de bezorging 6-14 werkdagen.

Tip: Informatie over de levertijden treft u ook aan bij de productdetails en in uw winkelmand.

2-4 werkdagen:

  • Zonnebrillen

  • Brillen om te passen (niet op sterkte)

  • Contactlenzen

  • Reinigingsvloeistoffen

6-14 werkdagen:

  • Brillen / zonnebrillen in uw sterkte ('op maat' vervaardigd)

Tracken van bestelling

Zodra uw pakketje aan DHL is overhandigd, ontvangt u van ons een e-mail met daarin de verzendbevestiging. In deze e-mail treft u een link met tracking nummer (ID) aan waarmee u uw bestelling kunt volgen:

Volg uw zending

Indien u niet thuis bent als de bezorger langs komt, dan wordt het pakket bij uw buren afgegeven. Mocht dit niet mogelijk zijn dan bezorgt DHL de volgende dag bij een DHL ServicePoint in de buurt. Er wordt in dat geval een kaart achter gelaten in uw brievenbus met daarop meer informatie.

Mag het bezorgadres afwijken van het factuuradres?

Het is voor ons geen probleem uw bestelling naar een afwijkend bezorgadres te versturen (dus, naar een ander adres dan aangegeven in uw klantaccount). Vul in dat geval bij uw bestelling het adres in waarop u de bestelling in ontvangst wenst te nemen.

NB: Betalen op rekening is in dat geval helaas niet mogelijk. Betalen op rekening wordt mogelijk gemaakt met behulp van een externe dienstverlener die op basis van een risico-inschatting een overeenkomstig bezorg- en factuuradres vereist.

Internationale verzending

1. Naar welke landen wordt buiten Nederland en België om nog meer geleverd?

Momenteel kunnen onze producten worden verzonden naar Bulgarije, Denemarken, Estland, Griekenland, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Polen, Portugal, Roemenië, Slovakije, Slovenië, Tsjechië, Hongarije en Cyprus.

GEEN verzending naar Aruba, Curaçao, Sint Maarten, Bonaire, Sint Eustatius en Saba

2. Wat kost internationaal verzenden?

Voor alle hierboven genoemde landen worden porto- en verpakkingskosten ter hoogte van €4,99 in rekening gebracht.

Hoe ontvang ik mijn rekening?

Met het oog op het milieu ontvangt u de rekening van uw bestelling per e-mail. Kunt u de rekening niet meer vinden of heeft u het verkeerde e-mailadres opgegeven, neem dan contact op met onze klantenservice. We sturen de rekening dan nogmaals per e-mail op en/of passen uw e-mailadres aan.

10%

Ons team van opticiens staat graag voor je klaar

Veelgestelde vragenVeelgestelde vragenContactContact0800 380 06770800 380 0677

Betalingsmethodes

VISA LogoPayPal LogoMastercard LogoiDeal LogoBetalen op Rekening Logo

Leveropties

DHL Logo

Om veilig te kunnen bestellen

Thuiswinkel